Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
z/s w Krośnie
Piotra Ściegiennego 6A
38-400 Krosno

 

Zwroty i reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by Twoja przesyłka dotarła bezpiecznie do celu. Każdy towar szczegółowo sprawdzamy przed wysyłką, by zakupy na PszczeliTarg.pl zawsze były udane. W przypadku, gdy stwierdzisz, że towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem prosimy o kontakt. Nasz zespół dołoży wszelkich starań, by udzielić Ci niezbędnej pomocy. W takiej sytuacji napisz na maciej@takdlapszczol.pl 

Jeżeli jesteś Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i złożyłeś zamówienie w sklepie PszczeliTarg.pl na odległość przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty wydania towaru, a w przypadku usług daty zawarcia umowy. Postępowanie w tym zakresie zostało opisane w Rozdziale II Regulaminu sklepu internetowego PszczeliTarg.pl

Jeżeli chcesz odstąpić od umowy wystarczy, że prześlesz do nas stosowną informację na adres maciej@takdlapszczol.pl Po otrzymaniu oświadczenia otrzymasz zwrotne potwierdzenie wraz ze wszystkimi informacjami, niezbędnymi do zrealizowania Twojego uprawnienia.

Zwracane towary powinny zostać przesłane na adres PszczeliTarg.pl 36-016 Chmielnik 245 w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania zakupionego towaru. Zwrot towaru powinien być zrealizowany do 14 dni. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.

PszczeliTarg.pl zwróci Twoją płatność przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego został przez Ciebie użyty lub inny, który przez Ciebie zaakceptowany, bez dodatkowych kosztów. Mamy jednak prawo do wstrzymania zwrotu płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania.

Prawo do odstąpienia przysługuje za wyjątkiem sytuacji, o których mowa w Regulaminie.

W przypadku, gdy przesyłka wysyłana jest za pośrednictwem Kuriera należy sprawdzić jej zawartość w obecności Kuriera. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia należy spisać protokół szkody w dniu doręczenia. Środki za uszkodzone w transporcie towary, bez spisanego protokołu nie będą zwracane.

Blog
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium